Nie będę biała!

Jaki lubisz kolor?

Nie wiem.

 

Co zjesz?

Cokolwiek.

 

Chcesz coś ze sklepu?

Możesz mi coś kupić.

 

Czy tak naprawdę mam barwę? Czy jestem biała i powiewam jak chorągiewka. Zjem i surową rybę i przyprawioną. Czy coś w tym złego? Nie! Ale każdy z nas powinien mieć charakter i własne upodobania. A nie być byle jakim. Natkną mnie na tą myśl ostatnio oglądany anim (ale o nim może kiedy indziej).

 

Ale jak to zrobić? Co to znaczy, nie być byle jakim? Mieć swój styl? Dbać o siebie? Szukam, szukam. I znajdę.

 

Pierwszy łatwy krok. Wykonany dzisiaj. Zmiana tapety. Pozbyć się klasycznej, która pojawia się na każdym ekranie. Mieć coś indywidualnego, co mi się podoba i mi pomaga osiągnąć moje cele. U mnie dzisiaj pojawił się cudowny kot, który patrzy na mnie ogromnymi oczętami.

 

A co dalej? Co zmienić najpierw? Wiem! Zadbam o twarz. Zawsze dłubie krostki, a potem rozdrapuje rany. To straszne wiem, ale nie mogę się powstrzymać. Więc zacznę od tego. Przestanę to robić. I będę miała ładna twarz. Nie lubię się malować, więc nie chowam swojego dzieła samozniszczenia pod warstwą pudru. Ale twarz nie wygląda najlepiej. Trzeba to zmienić.

 

Postanowienie:

1. Nie dłubać krostek!

2. Regularnie myć żelem twarz.

 

Jednak czy samo postanowienie coś da? Co ma mnie motywować? Po co mi ładna twarz. Mi to nie robi różnicy. A tak nie być obojętną. Nie przyjmować wszystkiego takim, jakie jest. Walczyć! I bardziej podobać się Lubemu.

 

Kara:

1. Za każdą krostkę 10 squatów.

Może zmotywuje. A żeby mieć jeszcze większą motywację, to będę pisała tutaj. W sumie po to założyłam bloga. Bo jak się człowiek dzieli z kimś swoimi postanowieniami, to prościej je wykonać i pokonać swoje lenistwo.

 

AnnMema

Leave a Reply

