Co jeszcze przeszkadza?

1 Dzień Walki z Pryszczami za mną.

Chcecie wiedzieć, jak mi poszło? Moim zdaniem nie najgorzej. Dotknęłam 4 krostek, a raczej strupów, za co wykonałam 40 squatów. Czyli jest dobrze, mimo że ciężko się opanować.

Wiecie, dlaczego wybrałam akurat squaty jako karę? Bo one sprawiają, że pupa się podnosi i ładnie wygląda. Ogólnie to robię je od jakiegoś czasu, ale zawsze w pewnym momencie przerywam. A że prowadzę bardziej siedzący niż chodzący tryb życia, to muszę tego pilnować.

Co przeszkadza?

Tak są rzeczy, które przeszkadzają w dotrzymaniu postanowienia. A więc z nimi walczyć.

  1. Lusterko – piekielna rzecz dla kobiet. Potrafimy się w nie ciągle wpatrywać. U mnie lusterko zawsze stoi na parapecie (bo tam najlepsze światło) i mnie kusi. Zawsze podchodzę, żeby zaczepić swoje pryszcze. Więc je schowałam, żeby mnie nie kusiło. Dało to swoje plusy, ponieważ patrząc na okno cieszę się teraz zielonym widokiem, a nie krzywdzę swoją twarz.
  2. Wolne ręce. Zauważyłam, że jak tylko nie mam, co zrobić z rękami, to wędrują one na moje czoło i szukają ofiary. I co z nimi zrobić? Przecież ich nie zwiążę na cały dzień. Staram się ciągle mieć coś w rękach. Nawet w czasie nauki (tak, mam jeszcze poprawkę w przyszłym tygodniu i muszę siedzieć i się uczyć w taką piękną pogodę) staram się trzymać długopis lub coś innego w dłoniach. No i oczywiście samokontrola. Jak tylko moja ręka leci odruchowo do głowy, to są zawracam. Ciężko się odzwyczaić od tego, ale walczę.
  3. Tłusta skóra. Ja się chce pozbyć krostek i ran, które na nich robię. Jednak teraz jest strasznie gorąco, więc mimo woli na mojej twarzy stale pojawia się pot, przez co skóra jest po prostu tłusta. Teraz jak jestem w domu, to chodzę i ją przemywam ciągle wodą, przy okazji wiem, że to dobrze działa na cerę i że nie będą się  budować nowe pryszcze.

A może ktoś z Was również walczy z pryszczami i ich rozdrapywaniem?

 

 AnnMema

Leave a Reply

