Jak prawidłowo robić squaty?

Uważam, że squaty to dobry wybór na karę. Chociaż tak na prawdę, to tylko kolejna sposobność, żeby dbać o siebie i bardziej podobać się Lubemu.

Squaty są to przysiady, które docelowo robi się z obciążeniem, jednak ja je robię po prosty z kijem od starej szczotki. Wiem, że to brzmi zabawnie. Rozstawiamy nogi tak, by znajdowały się troszkę szerzej niż biodra, stopy ustawiamy palcami do przodu. Zakładamy kijek na ramiona i trzyma rękami. Robi się przysiad, jednak wypinamy pupę, a nie pochyla do przodu. Dzięki temu pracują mięśnie ud i pupy, w wyniku czego pupa się podnosi. Pierwsze efekty widać bardzo szybko.

Ale na początku ciężko jest zrobić nawet pięć. I uda bolą. Jednak z czasem jest coraz lepie.  Ja zazwyczaj po 2 tygodniach przestawałam, bo widziałam, że pupa jest w górze. A po kolejnych dwóch tygodniach znowu zaczynałam 😛 Ale oczywiście lepiej jest robić regularnie. Wcale nie trzeba dużo na raz, wystarczy 10 na dzień. Z czasem te 10 squatów to jest chwila przerwy pomiędzy godzinami spędzonymi na pracy przy komputerze.

Zapożyczyłam sobie obrazek, który prezentuje, jak poprawnie wykonywać squaty. Oczywiście poniżej znajduje się link do strony, z której pochodzi. (Bardzo nie lubię, jak ktoś kradnie czyjeś zdjęcia, więc sama również tego nie robię. Dlatego zawsze trzeba pod zdjęciem wstawić link strony, z której pochodzi).

squats - squat z obciazeniem dla poczatkujacychLink do strony, z której pochodzi zdjęcie.

 4 Dzień Walki z Pryszczami

Tylko 2 krostki!! Jest dobrze. Oczywiście kara wykonana 🙂 Jestem bardzo z siebie zadowolona, chociaż wiem, że jeszcze długa droga przede mną, ponieważ czuje, że chce mi się wyciskać krostki, jednak staram sobie wtedy zająć ręce czymś. Czoło wygląda o wiele lepiej, chociaż widzę, że budują się nowe krostki (to pewnie przez co miesięczną przypadłość kobiet :), jednak strupy ładnie się goją i nie ma zbyt wielu zaczerwień. Na nosie mam wiele wągrów, ale stwierdziłam, że kupie sobie plasterki wyciągające je. Jak kupie, to zrobimy test. Ale ogólnie twarz wygląda o wiele lepiej, a to dopiero 4 dzień.

 

AnnMema

Leave a Reply

