4 i 5 Dzień Walki z Pryszczami

Za mną kolejne dwa dni walki z pryszczami. Chcecie wiedzieć, jak mi poszło?

4 i 5 Dzień Walki z Pryszczami

Ani jedna krostka i ani jeden strupek nie został przeze mnie naruszony! I to przez dwa dni. Jestem zadowolona. Rany po moim samookaleczeniu już prawie nie ma, ponieważ ładnie się goją. Pojawiają się nowe pryszcze, jednak wygląda to o wiele lepiej.

Drugie postanowienie

Chciałabym zachować podniesioną pupę. Do tej pory robiłam squaty jak złamałam 1 postanowienie. Jednak mam nadzieje, że będzie więcej takich dni jak teraz. Ale chce również robić squaty.

II. Postanowienie:

Robić 20 squatów dziennie

Kara:

Odmawiania sobie 3 kolejnych słodyczy, które będę chciała zjeść.

Leave a Reply

