Czy twarz wygląda lepiej po 12 Dniach Walki z Pryszczami?

Czy twarz wygląda lepiej?

Dzisiaj zrobiłam zdjęcie swojej twarzy i porównałam ze zdjęciem z 1 Dnia Walki z Pryszczami. Wydawało mi się, że twarz wygląda o wiele lepiej, bo już nie ma strupów, jednak wcale tak nie jest. Ponoć ludzie widzą siebie w lustrze o wiele atrakcyjniejszym niż są w rzeczywistości. I mi się w lustrze wydawało, że nie widać pryszczy, jednak jest zupełnie inaczej. Na zdjęciu widać, że jest ich dużo i wcale nie wygląda to fajnie. Broda wygląda z tego wszystkiego najlepiej. Wcześniej na środku była tam dość duża ranka, teraz widać tylko przebarwienia skóry. To, że moja twarz jest ciemniejsza niż wcześniej, to kwestia opalenizny (oczywiście naturalnej).

broda

Policzki w sumie się nie zmieniły, tylko tyle, że są bardziej ciemniejsze 😛 A czoło… Z niego w ogóle nie jestem zadowolona. Niby nie ma strupów, jednak nie wygląda to najlepiej. Zresztą sami zobaczcie.

czoło

Ja osobiście mam wrażenie, że wcale to nie wygląda lepiej. Okey nie ma strupów, ale jest dużo nowych kropek. Nosze grzywkę, a teraz jest bardzo gorąco, więc nie wpływa to korzystanie na moje czoło. Pomyślę, co dalej z tym zrobić, żeby się pozbyć krostek.

11 Dzień Walki z Pryszczami

0 samookaleczeń, ale też żadnych squatów, więc nie jestem zadowolona.

12 Dzień Walki z Pryszczami

Tutaj już było lepiej. Nie dość, że nie wyciskałam, ani nie drapałam, to jeszcze zrobiłam 20 squatów i przejechałam się rowerem nad zalew, co prawda łącznie to tylko koło 12 kilometrów, ale zawsze to dobry początek na zdrowszy tryb życia. W końcu trzeba się wziąć za siebie.

 

AnnMema

 

 

Leave a Reply

