Plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom Synergen – test

Po codziennym korzystaniu z żelu do tworzy, ze skóry wyszło wiele wągrów, które mnie bardzo drażniły. Nie chciałam ich sama usuwać, więc wybrałam się do Rossmana po plasterki na nos, żeby je wyciągnęły. Zakupiłam plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom firmy Synergen. Ja już wiem, jak działają. Chcesz dowiedzieć się i Ty?

plasterki_opakowanie_przod

Podstawowe informacje

Ja osobiście kupiłam plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom Synergen w Rossmanie w cenie 7,99 zł. Dość twarde, tekturowe opakowanie kryje w sobie  trzy płaskie, osobno pakowane folie, na których znajduje się 12 sztuk na jednej. Czyli łącznie 36 sztuk w opakowaniu. Producent zaleca, żeby po skończeniu nakładania plasterków (o czym napiszę później) od razu resztę z nich schować do opakowania. Moim zdaniem ważne jest opakowanie, które można wielokrotnie otwierać i zamykać. Dlatego cenię opakowania, których nie rozrywa się. Tutaj tekturowe opakowanie bez problemu zamkniemy ponownie, a saszetki, w których znajdują się plasterki, trzeba otworzyć na stałe, jednak bez problemu ponownie wsuniemy tam z powrotem folie z resztą plasterków.

Na opakowaniu przetłumaczone ja język polski, że głęboko oczyszcza pory, szybko i dokładnie zwalcza pryszcze i wągry, nie zawiera parabenów. Z ważnych informacji warto również wspomnieć o zawartości 2% kwasu salicylowego. Cały przetłumaczony tekst znajdziecie poniżej na zdjęciu.

plasterki_etykieta

Stosowanie plasterków antybakteryjnych

  1. Oczyść skórę. – Osobiście umyłam ją żelem do twarzy, dokładnie go spłukałam i wytarłam do sucha.
  2. Odklej plaster od foli. – Ważne jest, żeby zrobić to suchymi rękoma. Uważaj też, żeby nie zawinąć kółeczka, ponieważ potem bardzo ciężko jest je rozkleić.
  3. Przyklej plasterek prosto na pryszcza i lekko dociśnij. – Bezproblemowa czynność. Po prostu nakładamy na pryszcza, delikatnie dociskamy palcem i pozostawiamy.
  4. Po 8-10 godzinach odklej. – Producent zaleca stosowanie w nocy. Ja zrobiłam to w dzień i trzymałam przez 10 godzin na twarzy w trzech miejscach.

Noszenie plasterków antybakteryjnych

Nie polecam zakładania ich na dzień, kiedy biegamy po mieście albo musimy gdzieś wyjść. Ja zrobiłam to w dzień, który w pełni spędzałam w domu. Dzięki przeźroczystości plasterki praktycznie nie rzucają się w oczy. Ja nosiłam dwa pod grzywką i jeden na brodzie. Domownicy nawet nie zauważyli, ale chyba nawet zbytnio się nie przyglądali.

plasterki na folii

Warto również wspomnieć, że plastry przeciw wypryskom nie odklejają się. Doskonale trzymają się skóry. Gdy już znajduje się na cerze twarzy, to doskonale widać każdą krostkę, która się pod nią znajduje.

Pomagają czy nie?

Ja zakupiłam Plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom firmy Synergen, żeby pozbyć się wągrów. I mi nic nie dały. Przyklejone kółeczko na wągrze sprawiło, że na jego miejscu powstało zaczerwienienie, które wyglądało jeszcze gorzej niż sama czarna główka wągra. Na zaczerwienionej krostce nie zauważyłam żadnej różnicy. Nadal czerwona, zero postępu.

Podsumowując, nie jestem zadowolona. Nie uzyskałam efektu, którego oczekiwałam. Więc jak dla mnie to klapa. A czy któraś z Was ma inne zdanie? Testowałyście? Działa na Was? Czekam na Wasze opinie.

plasterki_opakowanie2

Koleje 11 Dni Walki z Pryszczami

Po tym, jak tydzień temu testowałam plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom Synergen stwierdziłam, że to nie ma sensu. I olałam całkowicie swoje wcześniejsze założenia. Jednak teraz wiem, że źle zrobiłam i że muszę do nich wrócić. 13-22 Dzień Walki z Pryszczami to totalna porażka. Zaczęłam dłubać, co teraz wyszło mi na marne. Twarz wygląda po prostu źle. I jestem strasznie niezadowolona. Więc wracam do swoich założeń i walczę dalej.

 

 AnnMema

Leave a Reply

