Czy białko pokonało wągry?

Wiele czytałam w sieci na temat maseczek, które mają za zadanie usunąć wągry. Najbardziej rzucające się w oczy i proste w wykonaniu są te z żelatyny i białka. Ze względu na to, że nie mam dzisiaj w domu żelatyny, to zrobiłam maseczkę na wągry z białka.

rzeczy potrzebne do maseczki z białka

Co jest potrzebne do wykonania maseczki z białka na wągry?

  • jajko – bez niego nie będzie całej receptury
  • miseczka – w której ubijemy białko
  • urządzenie do ubijania białka – początkowo założyłam, że będzie to widelec, jednak o wiele szybciej można to zrobić trzepaczką
  • pędzelek – żeby nałożyć maseczkę, ja użyłam taki z zestawów do makijażu
  • chusteczka – którą „nakleja” się na białko

Wykonanie maseczki na wągry

  1. Wbijamy samo białko do miseczki.
  2. Ubijamy je, tak aby powstała piana.
  3. Nakładamy pianę na umytą, suchą twarz za pomocą pędzelka
  4. Na miejsce, gdzie nałożyłyśmy pianę, nakładamy kawałek chusteczki.
  5. Czekamy 15 minut.
  6. Ściągamy chusteczkę, a wraz z nią (mam nadzieje) wągry.

jak zrobić maseczkę z białka na wągry

15 minut i …

Smutek… na twarzy niewiele się zmieniło. Wydaje mi się, że pory są trochę otworzone, jednak wągry nie zniknęły. Nie liczyłam na to, że zejdą wszystkie naraz, ale myślałam, że chociaż trochę ich się usunie za pomocą maseczki z białka. Jednak jak widać, na mnie to nie zadziałało. Na chusteczkach próbowałam znaleźć przynajmniej ślady wągrów. Jednak jedyne co znalazłam, to małe włoski.

A Ty próbowałaś? Efekty były lepsze niż u mnie?

25 i 26 Dzień Walki z Pryszczami

Jest lepiej. 25 Dnia Walki z Pryszczami wycisnęłam tylko dwie krostki i zrobiłam w zamian 20 squatów, a 26 dnia nic nie tknęłam. Jest dobrze, ale jak to się mówi, zawsze może być lepiej.

 

AnnMema

Leave a Reply

