Jeśli jesteś zajęty, to nie robisz głupot!

W tym tygodniu zaczęłam praktyki, więc szczerze powiedziawszy plan mocno napięty, czasu mało, a rzeczy wiele do zrobienia. Oczywiście pierwsze dni po powrocie po prostu padałam i nic nie mogłam zrobić. Muszę się bardziej zorganizować w tej kwestii, ale to nie temat dzisiejszego posta.

planning-250091_640

W przeciągu ostatniego tygodnia zauważyłam, że jeżeli mam zajęcie, to nie myślę o zaczepianiu swoim krostek. Przemyślałam to i faktycznie, ludzie którzy mają napięty grafik, mają własne pasje i poświęcają im dużo czasu, nie robią głupich rzeczy. Mają zajęcie, ich umysł się rozwija, a nie nudzą się i wymyślają głupoty, które są dla nich niekorzystne, a czasem również dla otoczenia.

Dzisiaj tylko taka krótka refleksja, bo zaraz idę gładziować swój nowy dom. Także do następnego czytania!

AnnMema

Leave a Reply

